Colegiul Tehnic "Napoca" - Cluj-Napoca

Proiecte

 

Proiect Skills for Jobs




Colegiul Tehnic Napoca implementeaza Proiectul Skills for Jobs, derulat de AJOFM Cluj, in

parteneriat cu Asociatia Inceptus Romania prin care tinerii vor beneficia de realizarea unui profil

ocupational si consilierea in cariera, care le va facilita accesul pe piata muncii.


Link-ul proiectului este http://skills4jobs.ajofmcj.ro

Leonardo da Vinci

 

Titlul acestui proiect este „Dezvoltarea abilitatilor tinerilor pentru proiectare, productie si vanzare ( marketing), prin metode inovatoare, beneficiind de elemente diferitelor culturi” la care participa scoli din 4 ţari:

• Bucak Kiz Teknik Ve Meslek Lisesi (Turcia)

• Karasu Kiz Teknik Ve Meslek Lisesi (Turcia)

• Instituto Professionale Di Stato G.De Gemmis (Italia)

• Colegiul Tehnic Napoca Cluj-Napoca (România)

• Grupul Scolar “Nicolae Teclu” Copsa Mica (Romania)

• Profesionalna Gimnazia Po Obleko,Hranene I Himichni Tehnologii Prof.D-R Asen Zlatarov (Bulgaria)

 

Obiectivele proiectului:

• Insusirea cunostintelor despre tesaturi, costume nationale traditionale si motive din diferite tari

• Insusirea abilitatilor de intelegere a unei viziuni diferite, perceptii diferite, gandiri diferite

• Dezvoltarea abilitatilor atat  in ce priveste designul produselor cat si comercializarea  lor prin metode inovatoare.

• Asigurarea unei  bune relaţii între educaţie  şi industrie

• Dezvoltarea  unor competenţe profesionale comune specifice domeniului textil prin schimb de bune practici între partenerii din proiect

 

In cadrul fiecarei intalniri elevii participanti iau parte la un atelier de lucru in care realizeaza un anumit produs care urmeaza a fi vandut de catre elevii scolii care organizeaza urmatoarea intalnire

Produse realizate de catre elevi in cadrul atelierelor de lucru:

• in Karasu, Turcia- husa pentru telefon mobil

• in Terlizzi, Italia- husapentru laptop

• in Cluj-Napoca, Romania- set de cercei din margele de nisip si saculeti de bijuterii

• in Sumen , Bulgaria- penar

 

VESTIMENTATIE INTRE TRADITIE SI MODERNITATE

 

PROIECT LEONARDO da VINCI

LLP-LdV/PAR/2013/RO/167

“Augmented Reality Aplications in the field of Vocational Education and Training”



Colegiul Tehnic Napoca a accesat un proiect european, “Augmented Reality Aplications in the field of Vocational Education and Training”, din cadrul Programului LEONARDO DA VINCI, “ Programul de învățare pe tot parcursul vieții”. Finalitatea acestuia va consta în realizarea unor softuri educaţionale specifice domeniilor textile, electronică şi informatică, prin intermediul cărora elevii vor avea posibilitatea să aprofundeze teme din cadrul curriculum-ului şcolar la disciplinele de specialitate și să facă aplicații practice.

• Şcoala coordonatoare a proiectului: Mimar Izzet Baysal Teknik ve Endustri Meslek Lisesi BOLU din TURCIA

• Firme de IT partenere în proiect:

1.Sahinoglu Bilgisayar Insaat Kirtasiye San. Ve Tic. Ltd. Sti. TURCIA

2. Marque 21 SL SPANIA

3. Alcyone, podjetje za informacijske sisteme in storitve, d.o.o. SLOVENIA

4. Gameleon, s.r.o CEHIA

• Şcoli partenere în proiect sunt:

1. Istıtuto Tecnico Settore Economico “Antonino Calabretta” ITALIA

2. 2Nd Vocational High School of Katerini GRECIA

3. Colegiul Tehnic “Napoca” ROMÂNIA





PRIMA INTALNIRE DE PROIECT

BOLU –TURCIA


PROIECT LEONARDO da VINCI

LLP-LdV/PAR/2013/167

“Augmented Reality Aplications in the field of Vocational Education and Training”


Prima întâlnire din cadrul proiectului s-a desfasurat în BOLU TURCIA, la şcoala “Mimar Izzet Baysal Teknik ve Endustri Meslek Lisesi”, în perioada 7-10 nov. 2013.

S-au prezentat institutiile din cadrul proiectului.

S-a definitivat calendarul activităților care se vor derula pe parcursul a doi ani școlari, au avut loc work-shop-uri specifice primei reuniuni de proiect.





A DOUA INTALNIRE DE PROIECT

PAMPLONA –SPANIA


PROIECT LEONARDO da VINCI

LLP-LdV/PAR/2013/167

“Augmented Reality Aplications in the field of Vocational Education and Training”


A doua întâlnire s-a desfăşurat în Pamplona Spania, în perioada 2-7 mai 2014.

S-au prezentat scenariile de lecţii specifice celor trei domenii: textile, electronic si informatică pentru realizarea softurilor educaţionale.

S-a analizat pagina web a proiectului şi s-a discutat detalierea sarcinilor partenerilor în ceea ce priveşte completarea paginii web.